آشنایی با عطر محبوب سلبریتی‌های دنیا

 

احتمالا برای شما هم پیش آمده که با خود فکر کنید، عطر مورد علاقه بازیگران هالیوود و افراد سرشناس دیگر چیست؟ سوال بعدی‌تان احتمالا این است که آیا شما هم قدرت خریدش را دارید یا خیر؟ برای مثال جانی دِپ چه ادکلنی می‌زند یا مَدونا قبل از کنسرت از چه عطری استفاده می‌کند؟ زندگی پرزرق‌وبرق سلبریتی‌ها و رویدادهای مختلفی که در آنها شرکت می‌کنند برای اکثر مردم جذاب است. میلیون‌ها نفر آنها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند و در خیال‌شان خود را به‌جای این افراد می‌گذارند.

از طرفی شما هم حتما قبول دارید که هیچ‌چیز مثل عطر و بوی یک فرد، نمی‌تواند یادآور حضور و وجودش باشد. پس اگر می‌خواهید که حس‌وحال سلبریتی‌بودن به شما دست بدهد، شاید بد نباشد که به سراغ عطر و ادکلن‌هایی بروید که آنها مصرف می‌کنند. به این‌ترتیب چند قدم کوچک به دنیای‌شان نزدیک خواهید شد. اینطور نیست؟ بو و رایحه‌ی عطر شما در بسیاری از موقعیت‌ها اثرگذار است. برای مثال وقتی که برای اولین بار با کسی قرار می‌گذارید، این بو می‌تواند تأثیر زیادی روی روند آشنایی شما بگذارد. شاید بد نباشد که با عطر مورد علاقه بازیگران هالیوود و افراد مشهور در فهرست زیر آشنا بشوید تا در موقعیت‌های حساس بهتر بتوانید روی دیگران اثر بگذارید:

۱۹. کیت وینسلت


تایتانیک را که حتما دیده‌اید. رُز معروف قصه‌ی تایتانیک، عاشق بوی عطر ژَدور است. کیت می‌گوید که از کودکی عاشق بوی این عطر بوده و همیشه یواشکی از عطر مادرش، چند پیست پیست! ناقابل به خود می‌زده است. این عطر در پس‌زمینه‌ای از بوی خوش یاسمن، بوی ترنج و عطر شادی‌آور گل رز را به همراه دارد. این را هم اضافه کنم که شارلیز ترون دیگر ستاره‌ی اسکاری هالیوود هم به این عطر علاقه‌ی خاصی دارد.

مشاهده سایر مشخصات عطر J’ADORE در فروشگاه عطر رز

 

۱۸. پنه لوپه کروز

Tresor – Lanco

این بازیگر اسپانیایی که اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم تأثیرگذار ویکی کریستینا بارسلونا بدست‌آورده است، جزو بازیگران تأثیرگذار در زمینه‌ی مد و فشن و مدل برندهایی چون منگو و لورئال است. بنابراین سخت است از عطری که مورد علاقه‌ی اوست به سادگی گذشت. Lancome Tresor رایحه‌ای گرم و تند دارد و نت آغازین آن هلو و یاس بنفش است. نام این عطر در زبان فرانسوی به معنی گنج است و واقعا نامی برازنده‌ی این رایحه است. این عطر پرفروش و اغواکننده‌، علاوه بر پنه لوپه کروز، مورد علاقه‌ی کیت وینسلت هم هست. همان‌قدر اغواکننده و پرطرفدار.

خرید این رایحه‌ی فرانسوی پرطرفدار ازفروشگاه عطر رز

۱۷. مَدونا
Hypnotic Poison

خانم مدونا را که احتمالا می‌شناسید، اما شاید کمتر بدانید که او کارآفرین و نویسنده هم هست و علاوه‌بر خوانندگی و بازیگری به فعالیت‌های دیگر هم می‌پردازد. این خانم مشهور به هر چیزی که دست می‌زند، انگار سریعا بدل به طلا می‌شود. حتی نوعی نوشیدنی هم با نام او تولید می‌شود. این خواننده‌ی گیاهخوار حتی در کتاب گینس هم رکوردهایی در زمینه‌ی موسیقی به ثبت رسانده است. از همه‌ی اینها گذشته، او عاشق عطر هیپنوتیک پویزن دیور است. اگر دوست دارید که بدانید بوی شهرت و موفقیت چه بویی است، حتما این عطر را امتحان کنید. عطر دوست‌داشتنی وانیل در همراهی با بوی آلو، گل یاسمن، رُز، چوب صندل و بادام توانسته است، قلب مدونا را تسخیر کند. امتحان کنید، شاید شما هم خوش‌تان آمد.

اگر تا اینجا قانع نشدید که این عطر چه رایحه‌ی معرکه‌ای دارد، شاید با دانستن اینکه Hypnotic Poison مورد علاقه‌ی مونیکا بلوچی و اَدل نیز هست؛ قانع شوید و برای خرید آن اقدام کنید.

خرید رایحه‌ی گرم و شیرین ازفروشگاه عطر رز

۱۶. اسکارلت جوهانسون
The One – Dolce & Gabbana

اسکارلت جوهانسون را می‌شناسید، دیگر؟ نه؟ همان خانم بازیگر زیبای هالیوودی که در میان اُناث و ذکور (مورد دوم را با تشدید بیشتری بخوانید) طرفداران زیادی دارد. این شخص دلربا از طرفداران پروپاقرص عطر دِ وان از تولیدات دولچی گابانا است. به همین خاطر یکی از مدل‌های تبلیغاتی این برند هم به شمار می‌رود. شاید اصلا، یکی از رازهای جذابیت این هنرپیشه، همین بوی خوش عطرش باشد.

خرید رایحه‌ اسکارلت جوهانسون از فروشگاه عطر رز

۱۵. هیلاری داف
Opium – Yves Saint Laurent

 

هیلاری داف را حتما با فیلم معروف داستان یک سیندرلا می‌شناسید. این هنرپیشه‌ی جوان‌پسند عاشق عطر ایو سن لورن اوپیوم است. عطر و رایحه‌ای که کاملا با شخصیتش جور است. بویی که یادآور تازگی، جذابیت و سرزندگی است.

مشاهده‌ عطر بی نظیر Opium در
۱۴. اِما واتسون
Be Delicious

وقتی صحبت از عطر و بو می‌شود، رفیق شفیق هری‌پاتر یا همان خانم اما واتسون هرگز به عطر مورد علاقه‌اش بی‌دلیشز خیانت نمی‌کند. این عطر که ترکیبی از بوی میوه و گل است، یادآور احساساتی چون تازگی، نشاط و شادابی است. ترکیب این بوی خوش از برگ گل بنفشه، سیب، گریپ‌فروت و مگنولیاست. هسته‌ی مرکزی این رایحه را هم عطر گل مریم، زنبق دره، رز و بنفشه در کنار عطر گرم چوب صندل، مُشک و عنبر می‌سازد.

فروش‌ رایحه‌ی خوشمزه DKNY در  فروشگاه عطر رز
۱۳. تیلور سوئیفت
Flowerbomb- Viktor&Rolf

تیلور سوئیفت ترکیبی است از جوانی، زیبایی و هوش. او در سال ۲۰۰۶ اولین آلبوم خود را روانه‌ی بازار کرد و کمی بعد در سال ۲۰۰۸ توانست، جایزه‌ی بهترین هنرمند تازه‌کار را از آن خود کند. تیلور از نوجوانی شروع به کار کرد و طرفداران زیادی دارد. این خواننده از رایحه‌های متفاوتی چون: شاه‌توت، انار، بلوبری، توت‌فرنگی، نوعی از مرکبات موسوم به لیموی کی (key lime)، و نارنگی خوشش می‌آید. بنابراین بوی فلاور بامب که ترکیبی از این رایحه‌ها به همراه بوی گل است، او را کاملا راضی می‌کند. اگر دوست دارید که بوی موفقیت و پیشرفتِ بی‌وقفه را همیشه با خود به همراه داشته باشید، عطر تیلور را امتحان کنید.

خرید عطر Flowerbomb با تخفیف ویژه از  فروشگاه عطر رز
۱۲. کیتی پِری
Angel – Thierry Mugler

شاید این جمله کلیشه‌ای به نظر برسد؛ ولی کیتی پری واقعا در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمده است. حتی اولین کارهای او خواندن سرودهای کلیسایی بود. او کارش را در سال ۲۰۰۱ شروع کرد و تقریبا در سال ۲۰۰۷ به شهرت و اعتبار جهانی دست یافت. او حدود ۱۱ میلیون نسخه از آلبوم‌هایش را در جهان فروخته است. کیتی عاشق دنیای عطر و ادکلن است و خط محصولی نیز در این زمینه با نام خودش دارد. عطر مورد علاقه کیتی تی‌یری موگلر انجل است. بویی که بانوان جسور و سنت‌شکن می‌پسندند. به عقیده‌ی او این عطر به گروه سنی خاصی تعلق ندارد. هیلاری کلینتون و نیکول کیدمن هم با کیتی پری در دلپذیربودن رایحه‌ی این عطر کاملا موافق‌اند.

مشاهده اطلاعات بیشتر این عطر خاص در فروشگاه عطر رز
۱۱. تام کروز
Vetiver – Guerlain

بوی این عطر را خیلی شاعرانه وصف می‌کنند: رایحه‌ای که در بند زمان نمی‌گنجد. وقتی تام کروز این عطر را انتخاب می‌کند، به نظر شما هیچ جایی برای معرفی بیشتر باقی می‌ماند؟ این بازیگر سرشناس و البته ثروتمند از بوهایی شبیه چوب و وانیل خوشش می‌آید. پس بویی که ترکیبی از علف گرمسیری وِتیور و بوی تنباکو باشد، بهترین انتخاب برای تام کروز خواهد بود. از سوی دیگر او از اضافه‌شدن بوی جوز هندی و فلفل هم به رایحه مورد علاقه‌اش لذت می‌برد. پس در یک جمع‌بندی به این موضوع می‌رسیم که برای تام کروزی که در نقش‌ها و شخصیت‌هایی که بازی کرده، ترکیبی از طنز، قدرت و عشق وجود دارد، آمیخته‌ای از تنباکو و لیمو در بستری از بوهای فلفل و جوز هندی بسیار منحصربه‌فرد خواهد بود. درست مثل عطر گرلن وتیور. شاید بد نباشد بدانید تام کروز سوپراستار هالیوود هم از طرفداران پروپاقرص این ادکلن است.

خرید این رایحه‌ی جذاب‌ از فروشگاه عطر رز
۱۰. آنتونیو باندراس
Sauvage – Dior

فیلم باحال «دِسپرادو» را دیده‌اید؟ شخصیت اول این فیلم پرهیجان و مفرح کسی نیست جز «آنتونیو باندراس». باندراس جذاب هم از بوی مرکبات خیلی خوشش می‌آید. انتخاب او برای عطر هم، رایحه‌ای از تولیدات شرکت معروف «کریستین دیور» است. عطر اُ سوآویج یا همان سووَژی که فرانسوی‌ها تلفظ می‌کنند و به معنای وحشی و بکر است، نوعی بوی لیمو را در بستری از رایحه‌ی چوب معرفی می‌کند. نام این عطر، نام بامسمایی برای شخصیت باندراس در فیلم‌هایی مثل دسپرادو، روزی…روزگاری در مکزیک و … به شمار می‌رود. نه؟ عطری کاملا مناسب برای تابستان که هرکس از کنارتان عبور کند، متوجه و اسیر بوی خوش آن خواهد شد. این ادکلن مردانه، با انتقال حس مردانگی، توجه‌ی دیگران را به شما جلب می‌کند. دیور این محصول را در سال ۱۹۶۶ روانه‌ی بازار کرده است. ترکیب ترنج، لیمو، ریحان، علف وتیور و البته آویشن، کاری کرده است با این عطر، کارِستان! رایحه‌ی ترکیبی سوآویج برای مدتی طولانی بعد از استفاده همچنان باقی می‌ماند. بویی که هنرپیشه‌های معروف هالیوودی از آن استقبال می‌کنند، حس تجمل و شکوه را یادآوری می‌کند که البته گران ولی فوق‌العاده است.

فروش این رایحه‌ی ناب فرانسوی در فروشگاه عطر رز
۹. جاستین تیمبرلِيک
Play – Givenchy

 

جاستین تیمبرلیک، خواننده‌ی معروف آمریکایی مدل معروف تبلیغات این عطر است. اما این باعث می‌شود که از همین عطر هم استفاده کند؟ بله. چرا که نه؟ زیرا این عطر خوش‌بو بسیار قوی است و ویژگی‌های چندگانه آن باعث می‌شود که هم برای استفاده در روز مناسب باشد و هم شب. امیلی کوپر و لوکاس سیوزاک، سازندگان این بوی مردانه هستند. ادو تویلت Play ترکیبی است از پرتقال تلخ، گریپ‌فروت، نعنای هندی و فلفل سیاه. نوع قوی‌تری از آن هم موسوم به پلی اینتنس (Play Intense) وجود دارد که شامل بوهای: ترنج، نارنگی، فلفل صورتی، وتیور، لوبیای تونکا و نعنای هندی است.

مشاهده‌ سایر مشخصات رایحه خنک و تند Play در فروشگاه عطر رز
۸. مایکل جکسون
Black Orchid – Tom Ford

مایکل جکسونِ خدابیامرز هم عاشق بوی این ادکلن بود. این عطر در اصل عطری زنانه است ولی به دلیل خاص بودن، مورد پسند خیلی از آقایان هم قرارگرفته. در واقع اینطور جا افتاده که این عطر هم زنانه‌‌اس و هم مردانه. به هر حال خاص بودن این عطر باعث شده طرفداران این عطر، زنانه یا مردانه بودن آن را مدام به چالش بکشند.

اولین بو و حسی که از این عطر دریافت می‌شود، رایحه‌ی گل یاسمن فرانسوی، قارچ دُنبلان، درخت کانانگا، انگور فرنگی سیاه و مرکبات است. بوی ارکیده‌ی سیاه به‌طور عمیقی درمیان رایحه‌های مختلفی نظیر: نعنای هندی و چوب صندل به مشام می‌رسد. این بوها در آمیختگی با شکلات سیاه، گل حنا، عود، وتیور، عنبر و وانیل فوق‌‌العاده می‌شود. بطری مشکی و طلایی این عطر هم یکی از جذابیت‌های آن است.

خرید رایحه استثنایی Black Orchid از  فروشگاه عطر رز
۷. اشتون کوچر
ECLAT D’ARPEGE – Lanvin

اشتون کوچر، هنرپیشه‌ی جذاب هالیوودی که علاوه‌بر بازی و اجرا در کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری هم موفق است در دنیای تبلیغات و خیریه نیز حضوری فعال دارد. اشتون که به فردیت و تمرکز بر خود اهمیت زیادی می‌دهد، در دنیای عطرها انتخابی به دور از سنت و کلیشه‌ها را می‌پسندد. «لانوین اکلت دپراژ پور اُم» که البته نامی فرانسوی است و در زبان خود فرانسوی‌ها کاملا متفاوت خوانده می‌شود: لَن‌وَن اکله دَپرَژ پوق اُم!!!، این عطر مورد علاقه‌ی اشتون کوچر است. بویی که یادآور صداقت و جذبه است. ترکیب ترنج، برگ بنفشه و گل یاسمن موجب شکل‌گیری رایحه‌ی جذاب و مردانه‌ای شده است که هر مردی را به یک جنتلمن تمام عیار بدل می‌کند. گرمی بوی گل یاسمن به همراه تندی فلفل و البته در کنار بوی سرد زنبق مجموعه‌ای متناقض و جذاب به وجود آورده است. این عطر را الیویه پِسچو در سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه کرد. اگر طرفدار اشتون با نقش‌های به‌یادماندنی‌اش نظیر استیو جابز هستید و به سلیقه‌اش اعتماد دارید، این رایحه‌ی لانوین را هم امتحان کنید که پشیمان نخواهید شد.

خرید این عطر مقرون‌به‌صرفه و باارزش از فروشگاه عطر رز
۶. الکساندر اسکارسگارد
Encounter – Calvin Klein

اکلساندر اسکارسگارد را حتما در نقش خون آشامی‌اش یا تارزان به خاطر می‌آورید. این هنرپیشه‌ی جذاب سوئدی با آن نگاه اسرارآمیز و پرطرفدار، کلوین کلاین استفاده می‌کند. عطر Encounter از محصولات کلوین کلاین مورد علاقه‌ی این شخص شخیص است و مدل تبلیغاتی این عطر هم بوده است. علاقه‌ی او به انکانتر فقط به خاطر تبلیغات نیست، این بو با شخصیت اسرارآمیز و درون‌گرای الکساندر هم هم‌خوانی دارد. رایحه‌ی این محصولِ کلوین‌کلاین ترکیبی است از رقص نارنگی با عرق نیشکر و کُنیاک و البته گل یاسمن.

 

مطالب مرتبط از مجله رز:

مشاهده‌ جزئیات رایحه‌ Encounter در فروشگاه عطر رز
۵. جانی دِپ
Dior Homme Cologne

جانی دِپ اعجاب‌انگیز با آن همه نقش عجیب و خاطره‌انگیز، نمونه‌ای شاخص از فردی است نامتعارف، پیشرو و غیرسنتی. ادوارد دست‌قیچی دوست‌داشتنی، کاپیتان جک‌اسپارو، کلاه‌ساز دیوانه آلیس در سرزمین عجایب و … از طرفداران دیور است. با وجود ویژگی‌های شخصیتی غیرسنتی جانی، حتما انتظار دارید که از بویی غیرکلاسیک هم خوشش بیاید. اما باید بگوییم که در دنیای بوها، جانی دپ بیشتر طرفدار سبک کلاسیک و سنتی است. ادکلن جانی دپ بوی مرکبات، گل و مُشک می‌دهد؛ یعنی رایحه‌ای که یادآور مردی است موفق در دنیای معاصر. اگر شما هم مثل راقِم این سطور از طرفداران پروپاقرص جانی دپ هستید، به سلیقه‌اش اعتماد داشته باشید. این عطر برای فصل‌های بهار و تابستان فوق‌العاده مناسب است.

خرید عطر شیرین و خنک Dior Homme Cologne از فروشگاه عطر رز
۴. کالین فارِل
Intenso – Dolce and Gabbana

شخصیت کالین فارل در نقش‌آفرینی‌های به یادماندنی را که فراموش نکرده‌اید؟ حتما می‌خواهید بگویید، کالین فارل کیست دیگر؟ اگر اهل فیلم و دنیای زیبای سینما هم نباشید، باید کالین را در نقش اسکندر مقدونی به خاطر بیاورید. کالین جذاب، در کنار نقش‌های خوبی که ایفا کرده و جوایز زیادی که کسب نموده است، فعالیت‌های اجتماعی زیادی هم دارد. او در کمپین‌هایی نظیر توقف خشونت خانگی، برابری حقوق زنان و … حضور داشته است. پس همان‌طور که می‌بینید تنها ظاهر جذاب او نیست که بانوان محترم را به سمت خود می‌کشاند، حضور مؤثرش در فعالیت‌های اجتماعی هم باعث شده که به عنوان یک جنتلمن شناخته بشود. اگر می‌خواهید مثل کالین باشید، اینتنسو را از دست ندهید.

خرید این عطر ایتالیایی پرفروش از فروشگاه عطر رز
۳. پرنس هری
Cool Water – Davidoff

پرنس هری که دیگر معرف حضور همه‌تان هست. درست است که نمی‌توان او را به عنوان یک هنرپیشه‌ی هالیوودی در نظر گرفت، اما از نظر محبوبیت و سرشناسی چیزی از بازیگران و خواننده‌های مشهور کم ندارد. این پسرک خانواده سلطنتی که بعضا شیطنت‌هایی متفاوت با اعضای خاندان خود نظیر شرکت در مهمانی‌های متعدد و … هم در کارنامه‌ی خاطراتش دارد، به تازگی قلب هزاران هزار دختر در سراسر دنیا را شکانده و با هنرپیشه‌ی نسبتا معروف، مِگان مارکل ازدواج کرده است. عطر مورد علاقه‌ی هری، عطر دیویدوف است، یعنی عطری یادآور مردی بالغ و متعهد. این روزها سر شاهزاده خیلی شلوغ است، پس نیازمند عطری است که برایش خنکی، شادابی و حال و هوای پرنشاط اقیانوسی را به همراه داشته باشد.

مشاهده سایر جزئیات این رایحه دل‌نشین سوئیسی در فروشگاه عطر رز
۲. فیفتی سنت (Curtis James Jackson)
Polo – Ralph Lauren

فیفتی سنت، رپر و بازیگر مشهور آمریکایی برای انتخاب عطر و ادکلن به سراغ تولیدات رالف‌لورن می‌رود. عطر مورد علاقه‌ی او (Polo) نشان از انتخاب مردی دارد که به دنبال آزادبودن است و اعتمادبه‌نفس فوق‌العاده‌ای دارد.

خرید عطر محبوب Polo از فروشگاه عطر رز
۱. جورج کلونی
Green Irish Tweed – Creed

جورج كلونی یکی از جذاب‌ترین هنرپیشه‌های هالیوود است و به همین دلیل عجیب نیست که وسواس زیادی در انتخاب عطر داشته باشد. عطر مورد علاقه‌ی این بازیگر سرشناس و برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، Green Irish Tweed از برند لاکچری و سلطنتی Creed است. همانطور که از شعار این عطر «در ایرلند قدم بزنید» برمی‌آید با استفاده از «گرین آیریش» احساس حضور در طبیعت ایرلند را خواهید داشت. بوی گل زنبق و به‌لیمو به محض استفاده از عطر استشمام می‌شود و نت‌ میانی از برگ گل بنفشه تشکیل شده است. این عطر تند و مردانه مختص مردان دارای اعتماد به نفس و نیرومند است. بنابراین عجیب نیست که این عطر علاوه بر جورج کلونی، محبوبِ بازیگران دیگری چون راسل کرو، کلینت ایستوود و تام هنکس نیز باشد.

منبع:چطور

فروش‌ رایحه سلطنتی Green Irish Tweed درفروشگاه عطر رز

 

مطالب مرتبط از مجله رز:

 

محصولات منتخب از فروشگاه اینترنتی عطررز: