صبح ها به سختی از تخت جدا می شوید؟ این ۷ نکته می تواند برای داشتن صبحی شادتر به شما کمک کند

احتمالا صبح یکی از زمان های مورد علاقه شما نیست، مخصوصا اگر شب قبل تا دیر وقت بیدار مانده باشید. اما دلایل بسیاری برای اینکه روزتان را به بهترین شکل ممکن شروع کنید، وجود دارد. در ادامه چند راه کار به شما ارائه میدهیم که میتوانید با رعایت آنها مطمئن شوید که از  دنده راست از تخت برمی خیزید و  در ابتدای روز نگرشی آرام و مثبت خواهید داشت.

 

 

 

صبح

با پرده نیمه باز بخوابید

با این کار نور طبیعی خورشید، سیگنالی را به مغز شما میفرستد و مغز تولید ملاتونین را کاهش و در عوض میزان آدرنالین را افزایش می دهد، یعنی نشانه ای برای بیدار شدن! و زمانی که هشدار ساعت به صدا در می آید در واقع شما نیمه بیدار هستید.

 

صبح

صبح

هشدار بیدارباش را ۱۵ دقیقه زودتر کوک کنید

اینطوری مجبور نیستید اول صبح شتابزده از تخت بیرون بپرید. در عوض می توانید روزتان را با دراز کشیدن در تخت و آرام برخواستن، آغاز کنید. بدنتان را کش و قوس بدهید، به سرتیتر های خبری روز گوش کنید و ذهنتان را درگیر صبحانه ای که قرار است بخورید، کنید. بدانید که برای آغاز یک روز، آمادگی ذهنی بخش مهمی از  آمادگی فیزیکی است.

مطالب مرتبط:

 

صبح

تمام بدنتان را کش و قوس بدهید!

تمامی اندامتان را حداقل به مدت ۱۵ ثانیه کش و قوس بدهید. این کار را حتی قبل از باز شدن چشم هایتان انجام دهید. به پهلو بخوابید و با کشیدن همه انگشتانتان شروع کنید، سپس دست، مچ و در نهایت بازو؛ بعد از این به پهلوی دیگر بخوابید و همین کارها را تکرار کنید.

پس از این، به سراغ انگشتان، مچ و خود پاها بروید. و کارتان را با کشیدن گردن و کمر به اتمام برسانید.

این کار به برخواستن شما کمک خواهد کرد. و بد نیست بدانید که تمامی عضلات و مفاصل خود را درگیر کردید و علاوه بر آن خون بیشتری را در سراسر بدنتان جاری ساختید و اکسیژن بیشتری را به بافت هایتان رساندید!

پیشنهاد ما :  موتو جی 6 پلی در کنار سایر مدل های این سری معرفی می شود

 

انگیزه بگیرید!

سعی کنید اولین کارتان در صبح خواندن نقل قول های انگیزشی باشد. این میتواند چهارچوبی برای آغاز روز باشد و برخلاف تاثیر منفی خبرهای صبحگاهی، به شما کمک کند که با  انگیزه بمانید. حتی میتوانید از سرود های انگیزشی و یا شعرهایی که در تمرکز کردن به شما کمک می کنند، استفاده کنید.

 

7 نکته برای داشتن صبحی شادتر

ویتامین بخورید!

اگر به طور کلی از یک برنامه غذایی متعادل و سالم استفاده می کنید، مصرف مولتی ویتامین ممکن است هیچ مزیت خاصی برای شما نداشته باشد اما اگر عادت دارید وعده های غذایی را جا بیاندازید و یا گاها از غذاهایی استفاده کنید که سالم نباشند، میتوانید با استفاده از مولتی ویتامین و یا قرص های معدنی، مطمئن شوید تمام عناصر مورد نیاز بدنتان را، دریافت میکنید.

بهتر است به آن به شکل یک سیاست بیمه ای نگاه کنید. قرار دادن آنها در مکانی که به راحتی در دیدرستان باشد می تواند صبح ها از فراموشی این موضوع جلوگیری کند.

 

صبح

 

صبح

تصمیم نگیرید!

اگر واقعا آرامش صبح را می خواهید، سعی کنید تعداد تصمیم هایی که صبح میگیرید را به صفر برسانید.

می توانید از یکی از این دو روش استفاده کنید: اول، از قبل تصمیم هایی که قرار است صبح بگیرید را به شب قبل موکول کنید؛ چه لباسی بپوشم؟ صبحانه چه بخورم؟ و چیزهایی از این قبیل! دوم، تا جایی که ممکن است کارهای روتین بکنید؛ واقعا نیاز نیست صبحانه تان را ابتدای صبح تغییر بدهید یا حمام های مفصل بروید!

 

ادو پرفيوم زنانه لاليک مدل Amethyst حجم ۱۰۰ ميلي ليتر

صبح

کودکانتان را نوازش کنید!

این یکی از معدود زمان هایی ست که میتوانید به کودکانتان آرامش بدهید. کنارشان بنشینید و با مهربانی موهایشان را نوازش کنید و یکی یکی از خواب بیدارشان کنید. یا اگر کودکانتان بسیار کوچک هستند، مهربانانه آنان را در آغوش بکشید تا بیدار شوند. چنین لحظاتی هرچند کوتاه، شادی غیر قابل وصفی را در تمام روز شما جاری خواهند کرد.

منبع:itech24

ادو پرفيوم مردانه کريد مدل Aventus حجم ۱۲۰ ميلي ليتر

 

مطالب مرتبط: